Carrefour case study

Carrefour case study

Success Story από την Netlink - Carrefour Μαρινόπουλος

 

Η υπόθεση Carrefour Μαρινόπουλος

Η Carrefour Μαρινόπουλος είναι ο μεγαλύτερος όμιλος στον κλάδο του λιανεμπορίου στην Ελλάδα και ένας από τους μεγαλύτερους εργοδότες στην Ελληνική αγορά απασχολώντας περισσότερους από 15.000 εργαζόμενους. Το δίκτυο του ομίλου αριθμεί πέραν των 800 καταστημάτων σε ολόκληρη την Ελλάδα. Η εμπορική πολιτική του ομίλου εστιάζεται στην παροχή προϊόντων και υπηρεσιών υψηλής ποιότητας σε ιδιαίτερα χαμηλές τιμές, καθώς και στην ανάπτυξη ολοένα και περισσότερων καινοτόμων δραστηριοτήτων

Οι πελάτες και οι καταναλωτές των προϊόντων του ομίλου Carrefour Μαρινόπουλος βρίσκονται στο επίκεντρο της προσοχής του και η φιλοσοφία του ομίλου προτρέπει τους συνεργάτες της να αναλαμβάνουν πρωτοβουλίες, και να ευνοούν την υιοθέτηση νέων τεχνολογιών στην προσπάθεια του ομίλου να καλύψει όλες τις ανάγκες των πελατών του μέσω των  34 Carrefour Hypermarkets σε όλη την Ελλάδα.

Με αυτή την λογική δημιουργήθηκε μια καινοτόμα «συμμαχία» με την NetLink.

 

Η Υπηρεσία

Μέσα από τις οικονομικές υπηρεσίες των Hypermarkets, ο πελάτης μπορεί εύκολα να παραλάβει και προσθέσει μονάδες στο e-pass του (Αττικής Οδού) και ταυτόχρονα να πληρώσει όλους τους λογαριασμούς του.

 

Άμεση Εξόφληση λογαριασμών σε επιλεγμένα σημεία σ’ ολόκληρη την Ελλάδα

Με την βοήθεια της NetLink ο όμιλος Carrefour Μαρινόπουλος πρόσθεσε ένα υπέροχο πακέτο υπηρεσιών στους πελάτες του. Με την χρήση του ειδικού προγράμματος οι πελάτες του Carrefour μπορούν να εξοφλήσουν τους λογαριασμούς τους του ηλεκτρικού ρεύματος και της τηλεφωνίας καθώς επίσης και να προσθέσουν μονάδες στα e-pass τους.

Με  αυτό το νέο πακέτο υπηρεσιών από την Netlink, τα επιλεγμένα hypermarkets απολαμβάνουν ένα ισχυρό πακέτο υπηρεσιών και διανθίζουν το ήδη πλούσιο μενού των υπηρεσιών τους ισχυροποιώντας την πελατειακή τους σχέση και ενδυναμώνοντας την εμπιστοσύνη των πελατών τους.

 

Όφελος

Ο πελάτης των Carrefour hypermarkets μπορεί να εξυπηρετηθεί όχι μόνο τις ώρες και μέρες που λειτουργούν οι τράπεζες ή οι διάφοροι πάροχοι αλλά και αργά τα απογεύματα  τις καθημερινές και τα Σάββατα όλη την ημέρα. Ειδικά το Σάββατο είναι μια μέρα που σχεδόν όλοι οι εργαζόμενοι προτιμούν να τακτοποιούν τις υποχρεώσεις τους πιο εύκολα και πιο άνετα.

Η Netlink με την εμπειρία της και τις υπηρεσίες που προσφέρει όλα αυτά τα χρόνια έδωσε στην Carrefour προστιθέμενη αξία στις ήδη πολύτιμες και χρήσιμες υπηρεσίες προς το κοινό της.

Τέλος, η πείρα της Netlink στην αυτοματοποιημένη είσπραξη λογαριασμών και η κεντρική διαχείριση την οποία προσφέρει στα Carrefour Hypermarkets είναι μια αρκετά «έξυπνη» και καινοτόμα υπηρεσία για τους πελάτες της.

 

επιστροφή